Problemen met inloggen via de SmartAlarm-app

Sinds de laatste update (versie 4.3.1) van de app, maken we gebruik van opslag op je telefoon. Het kan zijn dat de app hierdoor niet / minder goed reageert. De volgende zaken kunt u proberen:

  • Open de app Instellingen-app op uw apparaat.
  • Tik op Apps of App-beheer
    (afhankelijk van het apparaat kan deze optie anders heten).
  • Selecteer de app 'SmartAlarm'
  • Scrol omlaag naar Opslag en tik hierop
  • Klik op 'Gegevens wissen' en 'Cache legen'
  • Scrol omlaag naar Rechten of Machtigingen en klik hier op.
    (afhankelijk van het apparaat kan deze optie anders heten).
  • activeer de optie 'Opslag'

Het probleem is niet opgelost?
Mocht het probleem aanhouden, verwijder dan de app van je telefoon en installeer de app opnieuw vanuit de PlayStore of AppStore.

iOs / Apple: https://apps.apple.com/nl/app/smartalarm/id616664493

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.smartalarm.android&hl=nl

Voor verdere hulp of ondersteuning verwijzen we je graag door naar onze Support Afdeling. Klik hier voor meer informatie en de contact-mogelijkheden. We helpen je graag.



Naar het inlogscherm

Kom je er niet uit?

Stuur ons een bericht