Veelgestelde vragen aanpassing betaalmethode

SmartAlarm biedt aan haar klanten jaarlijks een speciale actie aan waarmee de abonnementskosten van het SmartAlarm alarmsysteem in een keer voldaan kunnen worden. 

Hieronder hebben wij de meest gestelde vragen voor u uiteengezet: 

Wat is ChargeBee?

ChargeBee is de marktleider op het gebied van revenue management platforms voor bedrijven die werken met een abonnementsmodel. ChargeBee maakt het voor ons mogelijk direct te integreren met onze eigen administratie. Zo optimaliseren wij onze werkwijze en besparen we kosten in het voordeel van onze klanten.

Ik heb het formulier ingevuld maar ik heb nog niks ontvangen. 

SmartAlarm controleert uw aanmelding, u ontvangt binnen enkele werkdagen een e-mail met de instructies om uw betaalmethode te wijzigen.

Hoe kan ik mijn betaalmethode bijwerken? 

In de e-mail met instructies staan een link met de tekst "Werk betaalmethode bij". Wanneer u hier op klikt, wordt u doorverwezen naar onze betaalmethode-pagina. Hier kunt u kiezen voor meerdere betaalmethodes:

  • Creditcard
    U betaalt de abonnementskosten middels uw creditcard
  • Sepa Direct Debit
    U voert uw bankrekening-gegevens handmatig in en machtigt ons om de abonnementskosten maandelijks te incasseren.
  • iDeal (meest gekozen)
    U machtigt ons via iDeal om de abonnementskosten maandelijks te incasseren.

Is het mogelijk om het abonnement jaarlijks te betalen?

Het is nog steeds mogelijk om het abonnement jaarlijks (vooraf) te betalen, echter zijn er momenteel geen jaarverlengers-acties. Mocht u de voorkeur hebben om jaarlijks het abonnement te voldoen, stuurt u dan een e-mail naar info@smartalarm.nl en dan maken wij dit in orde.

Wanneer is de eerste incasso voor 2024?

De eerste incasso voor het jaar 2024 zal zijn op 20 december 2023.

Heeft u een aanvullende vraag? Stel deze dan aan ons via info@smartalarm.nl of vul het formulier hieronder in.

Kom je er niet uit?

Stuur ons een bericht